create your own banner at mybannermaker.com!

Rabu, 5 Januari 2011

JOM BACA BEST...pengalaman malam pertama....[dasyat2]

Malam 2 bulan mengambang penuh...sejuk dan sunyi.seolah2 merestui apa yg akan ku lakukan.namun jantungku berdebar kencang.....

aku x tahu bagaimana hendak melakukanya......

sejak awal malam lgi aku sudah mula risau.pengalaman yg ada cuma dri cerita org saja...dialah yg pertama bagiku.....

malam sudah hampir subuh.aku masih terpaku lgi.dapatku rasa kehangatan badannya di sisiku.org lain semua masih tidur...kata org inilah masa yg paling sesuai....sebelum subuh!!b4 matahari terbit...

ahhhh!!!!!!!aku lelaki,aku mesti boleh melakukannya...mesti!!!mesti!!!!mesti!!!!.....ku beranikan diri.....ku pandang dia,dia diam saja,ku renung matanya,dia masih diam....aku tahu dia menungu aku....akulah yg mesti melakukannya...mesti!!!mesti!!!mesti!!!

denyutan jantungku bertambah kencang...ku beranikan diri lgi...ku pandang kepalanya...dia masih diam...perlahan,ku raba belakangnya...oh!!dia bergerak...munkin dia geli kot..denyutan jantungku x terkira lgi......

ku pandang punggungnya yg bulat?besar?terlintas di fikiranku...gatal di hatiku makin menjadi....ku pegang punggungnya yg pejal....ku dengar deru nafasnya....

jantungku hampir meletup kurasa...geramku x tertahan lgi.kini haku sudah nekat...ku pegang susunya...oh!!!alangkah lembutnya...alangkah halus kulitnya....ku ramas perlahan-lahan,dia menoleh!!!hampir pengsan ku rasa....namun aku tahu aku sudah bersedia untuk melakukannya...

aku terus duduk...aku sudah x malu lgi...aku sudah x takut lgi.....aku kangkangkan kedua kakinya....ku letakkan kedua tangan ku pada susunya...besar!!!ku ramas perlahan lagi dan lagi.....

kini aku sudah tahu...kini aku sudah rasa....bagaimana seronoknya memerah susu lembu......


Jangan lupew Follow,komen,like and share ok =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...