Rabu, 13 Julai 2011

GILER BOLA ! MALAYSIA vs ARSENAL !! cepat sper menang??

Assalamualaikum….



Sepertimana yang kita bahawa pada malam ini perlawanan antara malaysia & arsenal akan menjadi sebutan ramai... yang pastinya kita tidak akan ketinggalan untuk melihat perlawanan tersebut...
Untuk itu mari saya memperkenalkan ajk serta jawatan kuasa serta pengerusi majlis pada malam Gemerlapan MALAYSIA VS ARSENAL

NAMA PASUKAN : ARSENAL


SENARAI PEMAIN:



NAMA PASUKAN : MALAYSIA(HARIMAU MALAYA)


SENARAI PEMAIN :


Perlawan Persahabatan diantara Malaysia menentang Arsenal amat sengit, Setiap pasukan telah menurunkan barisan pemain terhandal mereka (sepertimana nama diatas),dalam perlawanan tersebut semua pemain bermain dengan penuh disiplin, Pada separuh masa pertama perlawanan kedua-dua pasukan saling menyerang ke kubu lawan dengan tektik mereka sendiri, Dalam aksi serang menyerang barisan pertahanan telah bertungkus lumus menyekang pihak lawan daripada bola masuk ke dalam jaring, mereka menggunakan tektik seperti CROS,COUNTER ATTACK, dan banyak lagi......Setelah 15 minit masa rehat perlawanan diteruskan dalam separuh masa kedua ini keadaan semakin sengit kedua2 pasukan buntu mencari gol, semangat mereka tidak luntur disebabkan sorakan para penonton yang menyokong mereka dan memberi semangat, Pada minit ke 79 hasil daripada pertukaran pemain tengah melaysia gerakan yang cantik telah menghasilkan gol yang DRAMATIK , Gol tersebut dijaringkan oleh pemain penyerang MALAYSIA yang bernombor JERSI 17, Gol tersebut adalah hasil dari umpanan pemain gantian yang mengelirukan barisan pertahanan ARSENAL, habis 90 minit perlawanan WISEL penamat telah dibunyikan dan penonton BERSORAK DENGAN GEMBIRANYA........

SEKIAN LAPORAN DARI SAYA MAZIDUL JULULUDUN HUSUN MELAPORKAN UNTUK BERITA 34-03 SAIDINA ABU BAKAR KOLEJ UNIVERSITI KUALA SUNGAI LAMA BRUNEI...

Jangan lupew Follow,komen,like and share ok =)

20 ulasan:

azam berkata...

hebat tu main utk arsenal.....the gunners...
boleh lah...hehehe....

salam kenalan

azam berkata...

adehh....followernyee tempat xload pulak....esok² ye

cik najihah berkata...

tenkiu..opss tersenarai sebagai pemain lah heee...

Aki berkata...

wahhh.. mantap ar bro.. gud luck.. ^_^.v..

http://exyanne-collection.blogspot.com/2011/07/giler-bola-malaysia-vs-arsenal.html

ainaa berkata...

eh? jadi pemain?? hahaha. tatawu ponn.

ninie_azriena berkata...

yeay !!
ninie jadi pemain MAS :)

aena jamil. berkata...

jersi harimau malaya no 3.! yeay.:)

thanks yerr :D

Cik bEe berkata...

cikbee jurulatih harimau malaya...wahhhhhh...sukenyer.....haihss....
saya sebagai jurulatih pasukan harimau malaya sangat berpuas hati dengan permainan ank2 buah saya...diharapkan pasukan kita akan legih sukses....congrats sume!!!.....

bexraz berkata...

cik bee... bangger ar 2...hahahhahahaha

harrazdani berkata...

yezaaaa no 8....thanks bexraz..;)

bexraz berkata...

wc....=)

miezah berkata...

tQ ..
jersi 21 arsenal punya team ..
dtg sini balik then polo you back ..
salam perknlan .. ^_^

H.J berkata...

malaysia lagi yang menang..haha

CikMiMiey berkata...

ouhhh , CM maen tuk pasukan arsenal lagik ?? hihi
no . 1 lagik ...

pe pon , sokong malaysia 100 % .. haha , curang ngan arsenal ..^^

bexraz berkata...

=)..hahahah

eintan nurfuzie berkata...

huhuhuh

MamaEma berkata...

tersenarai pemain..tp tak sempat main pun..

tp menang kan..

SHAMSUL AMRI berkata...

Cheq No. 9 dlm pasukan Malaysia... Yang penting Malaysia menang...

cik yana berkata...

jersi numb 2 dalam team asenal ..

haha xsempat nak beraksi :)

thnx bexrax
P.S: ade word verification kt cmmnt .. seting blk t sng nk cmmnt ^_^

Eera Shera berkata...

ala..sy arsenal..no 16..tamau2..

nak msia jugak.

hehee..

thx masukkan sy dlm list..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...