Sabtu, 20 Ogos 2011

Ops Berbuka Puasa di Tepian Pantai & Cerita lucu disebaliknya...



Assalamualaikum..
Hai semua..
Hari nie bexraz juz nak gitau je..
Dan sebagai kenangan bexraz pada ramadan kali ini..
Tadi bexraz brsama ajk2 dpsm berbuka puasa kat Restoran Terapung..
ala2 tepi pantai gitu...
hahahaha..
acctly mmg best sangat antara kenangan yg tak dapat dilupakan ialah...
tiba2 je terdengar bunyi orang jatuh dari kerusi...hehehe
apa lagi terkejut ar semua org kat citu tp bexraz cover ar ketawa coz *hilang pahala puase nnt...hehe
bexraz bukan mengutuk tau nie..
tp sbg kenangan yang paling bexraz x dpt lupakan pd mse 2..
bexraz harap korang yg nmpak kejadian 2 jgn mengumpat plak k..
semua 2 takdir yg Allah tentukan...hehe
bexraz harap org yg jatuh 2 jgn marah bexraz tau sbb wat post nie..
bexraz juz nak berkongsi suka dan duka..
k skrag bexraz nak tunjukknlah antara aksi2 time berbuka 2 k...heheh
jom kita layan....














Jangan lupew Follow,komen,like and share ok =)

5 ulasan:

fiq. berkata...

hilang dose2 kecil dia kn,,untung lah.... nak kata malu, xkot.. =]

Marina berkata...

siap beraksi sebelum berbuka...hee~ macam best je tempat tu..

cik kartun berkata...

best nyew..CK jeles nie hehehe

Nafisah Ruslan berkata...

berbuka puasa ramai2 memang sangat bes!

Ajeyy Rawk berkata...

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Dan Batin :)

http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/08/selamat-hari-raya-dari-ajeyy-rawk.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...