Ahad, 14 Ogos 2011

Hai Bexraz dah tukar header baru......

 Assalamualaikum....
salam ramadan...
mlm td bexraz ader wat design header blog baru...
penat bexraz wat akhirnya jadilah sepertimana diatas 2..heheh
k sekarang bexraz nak tunjukkan korang semua antara header2 yg bexraz wat mlm td...
bexraz harap korang dapatlah komen mner yg terbaik..
bagi bexraz yg bexraz gune skunk nie.. tp x tau la korang sume kn...heheh
Bexraz HARAP sangat korang komen k paz 2 korang pilih yg terbaik untuk Header Blog bexraz nie..
heheheh...bexraz syg korang sume....

1. Header Pertama
 Nampak mcm lawa tp mcm x sempurna hehehehe

2.Header Kedua
Header ni bexraz tukar huruf "a" jadi gambar tengkorak 2.. heeh nmpak mcm x sempurnakn..

3.Header Ketiga
Nie header blog bexraz sebenarnya tp yg nie bexraz blum colour kn lagi....heheh tp nmpak mcm lawakn... 

Yang bwah nie plak header lama blog bexraz...heheheh 

Bexraz harap korang sume harap beri komen k mane yg paling lawa dan sempurna hehehhe...
k salam ramadan semoga ramadan kali ini lebih bermakna watb kita semua.. heheheh


Jangan lupew Follow,komen,like and share ok =)

13 ulasan:

Maher Qaseh Emyra berkata...

header yg skang lagi santex la bexraz

cheenta itu memory berkata...

for me, the 1st one is more btter rather than other la...sbb color dy lebih menyerlah kot...

bexraz berkata...

yg skrg>?? thanz....
chenta: yg first?? tp mcm xde pe2 jekn..
thanz 4 ur komen... heheheh

ninie_azriena berkata...

ninie suka yang lama =)

bexraz berkata...

yg lama?? heheheheh

A.I.N.S.Y.A.H berkata...

nice header..nak jgak.. ;)
tp kan.. tgkorak 2 nmpk ganazzzz..

bexraz berkata...

hehehehhe..thanz.... yekw gans?? mcm org nyer gak...hakhakha....

hzyr; berkata...

I Ssuka 2nd header,my pref.lagu sungguh sayu.

Faiz berkata...

header 1,2,3 cm xbyk bze pn..neway sume cool..huhu..neway thanks ya sbb follow my blog..blog nie dh di msukkan di ruangan followers 4 in my blog..=)

bexraz berkata...

hzyr....thanz... lagu?? hehhehe
Faiz... thanz sbb jdkn follwr 4..

normala_ali berkata...

header yg ade skang pon dh ok la.. (^_^)
tp mane2 pon ok..

Nur Hafizah Hadi berkata...

I choose 1st one. Simpler.

Cahaya Hidup berkata...

kalau ain,ain pilih yg 1st tu..... :) btw, nk header satu.... !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...