create your own banner at mybannermaker.com!

Sabtu, 25 Disember 2010

warkah daripada Cinta Sang Pencinta.... Thanz wat tuk aq..

buat Weng....SahaBATKu...
dia Ckap x kesah tu....banyak maksudnye weng....
ko kena ingat....
bila kita lafazkan perkara tu...xsemestinya die buleh terima walau jawapan dri mulutnya amat menyakitkan....
ak dah rase ape yg ko rase....
tpi ko kene tahu...kita jgk x tahu ape yg ade dlm hatinya....
ape yg dia rase saat dengar ape yg kita luahkan,..
ape perasaan die ketika itu....
yg keluar dri mulut dia tu bukan ape yg nk dizaherkan...
bukn mcm tu maksudnya....
X kiSAh...
tau ke kita makna yg tersirat X KISAH tu...?
hmmm...
ni yg dia ckp saat ak luahkan tu weng....
saya sayang awak...
saya jugak cintakan awak...
dan saya taknak awak terseksa menuggu saya
sebb tu saya ckp mcm tu....
Dlm percintaan...perlukan banyak pengorbanan wak...
kita memg mampu syang org yang kita sayang...
tpi kita x buleh paksa dia syg kita mcm mane kita sygkan dia...
awak....
saya rela kalau awak cari yang lain....
sebb saya sayangkan awk...
saya cintakana awk...dan awak adalah segalanya bagi saya...
saya rela berkorban untuk kesejahteraan awak...
dan saya memg x mampu untuk melihat awak menderita kerana saya...
cm tulah sikit lebih kurang weng...
banyak lagi yg dia ckp...
tpi ak singkatkan...kang ade yang ak nanges lagi...
air mata ni dah puas dah nanges....
dengan masalah2 yang mendtg weng....
ingat lah satu perinsip weng....
CIntA adalah ANugerah....
gunakanLAh aNugerah ITu sebAikk2nyA....
Anugerah CinTA yg HAkiki....milik TUhan YG abaDi....
by hand : cIntA saNg pEnciNta...
Jangan lupew Follow,komen,like and share ok =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...