create your own banner at mybannermaker.com!

Jumaat, 20 Mei 2011

Sahabat,musuh dan teman

 
Jika kau mampu lagi untuk membaca entriku yang satu ini 
Ingin aku ungkapkan sesuatu dari sudut hati aku

Maafkan aku sahabat
Bukan sengaja untuk aku berbuat sedemikian
 
Tapi mungkin disebabkan jiwa aku yang cepat untuk rasa bersalah ternyata kuat

Aku tak pernah lupa kawan,bukan sifat aku untuk melupakan orang yang selama ini pernah bersama aku suka duka dan susah senang. 
Percayalah..Aku rindu masa bersama dengan kau sahabat
 
Masa-masa kita menghabiskan masa berbicara tentang kehidupan masing-masing

Bergelak tawa bersama,berkongsi masalah bersama 
Ye aku rindu saat itu!!


Jangan dikata semua itu aku buang dari pemikiran aku 
Jangan dikata disebabkan si dendam,aku mulai jauh dari segalanya

Mungkin ini cara aku untuk meneruskan kehidupan baru 
Dan saat ini,aku ingin mengatakan

Aku ikhlas dengan kemaafan dari hati 
Jikalau kemaafan ini seperti tidak dapat diterima
 
Aku terima dengan hati terbuka

Maafkan sahabatmu yang khilaf ini
Telah banyak perkataan dan sikapku
yang mungkin telah membuatmu kecewa dan kesal terhadapku
Karana inilah sahabatmu
Hanya seorang insan yang lemah dan penuh khilaf

Jangan pernah mengharapkanku
sebagai seorang sahabat yang sempurna
Jangan pernah mengharapkanku
sebagai seorang sahabat tanpa salah
Jangan pernah mengharapkanku
sebagai seorang sahabat yang selalu ada di sampingmu
kerna inilah sahabatmu
Yang penuh dengan kelalaian

Sahabat...
Dengan segala kerendahan hati ini,
aku memohon kepada ilahi
semoga engkau berkenan membukakan pintu haty
untuk memaafkan segala kekhilafanku.
 .....sasa

Jangan lupew Follow,komen,like and share ok =)

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...